Selecteer een pagina

Codabel breidt PNL-portefeuille uit

augustus 21, 2020

De nieuwe locaties van PNL Vastgoedmaatschappij omvatten, met ruim 500m2, vier panden aan de Duyvesteynstraat in Rotterdam. Het betreft één woning en drie winkelunits, die zijn overgenomen van een particuliere belegger. Alle langjarig verhuurd aan onder andere ‘Ten to Three Bakery’, bekend van de Foodhallen en binnenkort ook te zien in Westfield Mall of the Netherlands en afslankexpert ‘Slim Rotterdam’. De panden liggen haaks op de Burgermeester Baumannlaan, de hoofdstraat en winkelconcentratie van Rotterdam Overschie. De locatie bevindt zich zowel op tien minuten afstand van het bruisende stadscentrum van Rotterdam als op tien minuten van Rotterdam the Hague Airport. Toch heerst er de rust en charme van een woonwijk.

Volgens Arnaud du Pont, managing director Codabel, is PNL verguld met deze aankoop. ‘’We versterken hiermee onze positie in Rotterdam-Overschie. En nee, wij zijn niet bang voor winkels. We weten door onze uitgebreide ervaring hoe we daar mee om moeten gaan.” Zijn compagnon, Pio Fernandez, voegt hieraan toe: “Buiten dat mogen we van deze winkels woningen maken. Dat is een mooi vooruitzicht in deze tijd van schaarste.”

Deze transactie is tot stand gekomen met behulp van Lex & Co Winkelvastgoed.

Voorgestelde Berichten